Om de Support van Voicedata verder te verbeteren is er vorig jaar voor gekozen om een speciale supportwebsite te creëren: de Voicedata Wiki. Hoewel een wiki officieel aangepast en aangevuld kan worden door bezoekers, hebben we er voor gekozen om deze wiki (nog) niet openbaar te maken. Dit heeft te maken met het controleren en waarborgen van de inhoud. Alle artikelen zijn geschreven door onze professionals en bevatten correcte en up-to-date informatie.
De artikelen op onze wiki zijn op dit moment opgedeeld in 4 hoofdonderwerpen: Managed Voice, Hardware, Mobile en Operator. De verschillende artikelen vertellen over functionaliteiten, aansluitingen, toetsen en andere mogelijkheden of applicaties.
Managed Voice
Het Managed Voice gedeelte is gericht op de functionaliteiten van onze hosted telefoniedienst. Artikelen gaan over het platform, de gebruikers(instellingen) en mogelijkheden die men kan instellen met een telefonie abonnement van Voicedata.
Hardware
Handige informatie over de hardware die Voicedata aanbiedt, van handsets tot routers. Ook vindt u hier informatie over het instellen, aanmelden en gebruiken van de telefoontoestellen en andere apparaten.
Mobile
Informatie over de mobiele telefonie van Voicedata wordt gegeven onder Mobile. Op dit moment bevat de wiki over Mobile vooral artikelen over de Dash applicatie die in combinatie met onze mobiele telefonie vele mogelijkheden biedt, maar in de toekomst zullen steeds meer artikelen worden toegevoegd.
Operator
Onze webportaal dient als een uitgebreide telefooncentrale waarmee u bijvoorbeeld routeringen en tijdsconfiguraties kunt instellen. In het wiki-gedeelte over de Operator vindt u stappenplannen om deze instellingen te realiseren of functionaliteiten/configuraties aan te passen.